پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
زیست پزشک کمیجان دقایقی پیش با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

شعار سال: حسن قاضی‌زاده هاشمی که سفری به استان مرکزی داشته دقایقی پیش با حضور در شهرستان کمیجان از درمانگاه این شهرستان بازدید کرد و در جریانه امور مربوط به این شهرستان قرار گرفت.

همچنین در کنار بازدید از درمانگاه کمیجان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان زیست پزشک کمیجان را هم افتتاحکرد.

اعتبار ساخت و آماده سازی زیست پزشک شهرستان کمیجان از محل اعتبارات طرح تحول سلامت تامین شده است و این پروژه در مساحتی معادل 110 متر زیربنا ساخته شده است.

این پروژه در مدت زمانی کمتر از شش ماه ساخته در کمیجان آمادهشده و دارای دو پانسیون کامل و مجزا است و برای ساخت آن 150 میلیون هزینه شده که 50 درصد اعتبار با وزارتخانه 50 درصد هم حوزه سلامت بوده است.

بازدید از بیمارستان شهرهای فراهان ولیعصر(عج) و آیت‌الله خوانساری در شهر اراک از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به استان مرکزی به‌شمار می‌رود.

پس از این بازدیدها وزیر بهداشت با حضور در محل بیمارستان سینای اراک این پروژه را افتتاح می‌کند و پس از این هم با حضور در بیت امام جمعه اراک با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفت‌و‌گو می‌کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 19 تیر 96 ، کد مطلب: 1460409:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین