پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از احداث مرکز جامع تخصصی زنان در کرج خبر داد.

شعار سال: محمدجواد کولیوند در حاشیه افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) محمدشهر با تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه افزایش سرانه بیمارستانی در شهر کرج و استان البرز، اظهار داشت: 2 بیمارستان امام حسین(ع) محمدشهر و امام علی (ع) کرج امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره‌‌برداری رسید.

وی افزود: عملیات احداث بیمارستان 160 تختخوابی فردیس،100 تختخوابی کمالشهر و 260 تختخوابی سیدالشهدای کرج در حال حاضر آغاز شده است.

نماینده مردم کرج در مجلسبا بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور به البرز مبالغی به میزان 60 میلیارد برای بیمارستان فردیس، 20 میلیارد برای بیمارستان کمالشهر و 50 میلیارد تومان برای بیمارستان سیدالشهداء کرج در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با تعامل ویژهای مبالغ اختصاص یافته به صورت کامل تخصیص یابد.

کولیوند با بیان اینکه مرکز جامع تخصصی زنان به تعداد 10 مورد در کل کشور راه‌اندازی می شود، بیان کرد: مرکز تخصصی جامع زنان در استان البرز و شهر کرج در مرحله اول با 220 تخت و 220 تخت در مرحله دوم احداث می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 خرداد 96، کد مطلب: 1437658:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین