پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش 15 درصدی پرداخت صدقه در خراسان شمالی طی سه ماهه نخست امسال خبرداد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، برات سلیمی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به جمع آوری هشت میلیارد و300 میلیون ریال صدقه درسه ماهه نخست امسال گفت: مردم عزیز شهرستان های بجنورد،اسفراین و شیروان در بحث جمع آوری صدقات در صدر کمک رسانی به محرومان کمیته امداد قرار دارند.

سلیمی با بیان اینکه در سه ماهه سال گذشته بیش از هفت میلیارد و200 میلیون ریال صدقه در استان جمع آوری شده است، افزود: 121 هزار و 800 نفر از اهالی خراسان شمالی مشترک صندوق صدقات کوچک ، بزرگ و متوسط هستند.

وی یاد آورشد: از مجموع صندوق های صدقات در استان 117 هزار و 412 صندوق کوچک در منازل و فروشگاه ها، یکهزار و 800 صندوق در سازمان ها، ادارات کل و دو هزار و 646 صندوق بزرگ نیز در میادین، معابر و مکان های عمومی استان نصب شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه جمع آوری صدقه در استان به روش های سنتی، مکانیزه و الکترونیکی صورت می گیرد،بیان کرد: هم اکنون امکان پرداخت صدقات برای تمام مشترکان اپراتورهای تلفن همراه هم با شماره گیری # 8877* میسر است.

سلیمی با بیان اینکه مردم نوعدوست خراسان شمالی در سال ۹۵ بیش از ۳۲ میلیارد تومان صدقه به محرومان کمیته امداد استان کمک کردند،اظهار کرد: با توجه به مشارکت مردم نوع دوست استان در امور خیر و همچنین بکارگیری شیوه‌های نوین جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم از جمله پرداخت اینترنتی، پرداخت از طریق تلفن همراه و دستگاه‌های خودپرداز، امیدواریم پرداخت صدقات تا پایان سال برای کمک به محرومان رشد چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به این که کمک‌های جمع آوری شده از محل صدقات، در زمینه هایی از جمله جهیزیه، ایتام، فرهنگی، کمک‌های آموزشی و تحصیلی هزینه می‌شود، افزود: همچنین سرفصل های درمان، بخش های موردی، خودکفایی و اشتغال، وام قرض الحسنه، عمران از دیگر موارد هزینه کرد صدقه در خراسان شمالی محسوب می شوند.

شایسته ذکر است هم اکنون حدود 55 هزار نفراز مردم خراسان شمالی به صورت مستقیم و40 هزار نفر هم به صورت غیر مستقیم از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان خراسان شمالی، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421001468:www.khorasan-shomali.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین