پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه به نقش مدارس فوتبال مجاز در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، ‏فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: این هیأت به‌صورت جدی و برابر مقررات آئین‌نامه با مدارس غیرمجاز فوتبال برخورد می‌کند.

شعار سال: علیرضا محبی اظهار داشت: در راستای ساماندهی مدارس فوتبال، فوتسال و بررسی صلاحیت این مدارس در کرمانشاه فهرستی شامل 15 مدرسه فوتبال و فوتسال در استان که اقدام به اخذ مجوز فعالیت کرده‌اند، تهیه شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان کرمانشاه افزود: خانواده‌ها در استان کرمانشاه می‌توانند فرزندان خود را در مدارس مجاز ثبت‌نام کنند و از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارسی که غیرمجاز بوده و مجوز فعالیت نداشته خودداری کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با هیأت فوتبال استان و دستگاه‌های مربوطه در تماس باشند.

وی با بیان اینکه این هیأت به‌صورت جدی و برابر مقررات آئین‌نامه با این مدارس برخورد می‌کند، تصریح کرد: هیأت فوتبال هیچگونه ارتباطی با مدارس فوتبال غیرمجاز نداشته و مسؤولیتی در قبال آن‌ها ندارد، ضمن اینکه بدون تردید، با این متخلفان برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.

محبی افزود: مدارس فوتبال مجاز در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، ‏فرهنگی و اقتصادی نقش موثری دارند، لذا باید آن‌ها را حمایت کرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 تیر 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۲۶۰۰۱۱۷۸:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین