پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
استاندار ایلام گفت: حاشیه رودخانه سیمره ساماندهی می شود.

شعار سال: محمدرضا مروارید در بازدید از شهرستان دره شهر گفت: امروز در شهرستان دره شهر یک پروژه آبیاری به صورت روش های نوین در سطح ۳۰۰ هکتار کلنگ زنی شد که فاز دوم آن نیز ۲۵۰ هکتار است.

استاندار ایلام افزود: برنامه ای با کمک وزارت نیرو در دست اقدام داریم که طی آن حاشیه رودخانه سیمره ساماندهی و پمپاژهای حاشیه رودخانه ساماندهی می شوند تا با رهاسازی آب سد سیمره دچار خسارت نشوند.

مروراید با بیان اینکه وزارت نیرو در این زمینه قول همکاری داده گفت: ما هم بطور جد پیگیر موضوع هستیم و سازمان جهاد کشاورزی نیز با اجرای طرح های آبیاری تحت فشار داخل مزارع سعی در بهره وری و استفاده بهینه از آب کشاورزی در جهت بالا بردن راندمان آبیاری مزارع را دارد.

استاندار ایلام تصریح کرد: در سطح استان ۲۵ هزار هکتار غیر از اراضی کرخه و سامانه گرمسیری بدین صورت کار شده است.

مروارید با اشاره به مشکلاتی که ممکن است پس از رهاسازی آب سد سیمره برای کشاورزان رخ دهد، اشاره و تصریح کرد: در دیداری که با وزیر نیرو داشتم مصوب شد طی مدت زمان سه ماه کارهای مطالعاتی تجمیع ایستگاه های پمپاژ حاشیه سد سیمره انجام شود تا هم مشکلی برای ایستگاه های پمپاژ رخ ندهد و هم این پروژه ها هر کدام به صورت مستقل مناطقی را تحت پوشش خود قرار دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 29 تیر 96 ، کد مطلب: 4036322:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین