پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۵
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی‌ که شورای رهبری را مطرح می‌کنند، در حال بسترسازی برای مقابله با شخص مقام معظم رهبری هستند.

شعار سال:حجت‌الاسلام احمد سالک در اصفهان اظهار کرد: کسانی‌ که در کشور شورای رهبری را مطرح می‌کنند، در حال بسترسازی برای مقابله با شخص مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: از طرف دیگر به دستور اربابانشان در تلاش‌اند که دوقطبی را در ایران تقویت کنند و همچنین درصدد هستند با طرح چنین مسائلی ضعف‌ خود را برطرف کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این نوع صحبت‌ها ناشی از ضعف ایمان افرادی است که مطرح می‌کنند و اگر واقعا دلسوز کشور بودند باید با قدرت به دفاع از مقام معظم رهبری نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد می‌پرداختند.

وی با اشاره به تبعیت این افراد تصریح کرد: به‌دلیل آن‌که این افراد تبعیت ندارند و تابع نیستند، راه مقابله را پیش گرفته‌اند و در قالب ادبیاتی که ظاهر زیبایی داشته باشد به مقابله پرداخته‌اند.

حجت‌الاسلام سالک اذعان کرد: این مسئله مهمی است که خوشبختانه مردم ما به‌خوبی هوشیار و بصیر هستند و به‌ موقع جواب محکمی به کسانی‌که این موضوعات را مطرح می‌کنند خواهند داد.

وی درباره وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس نیز بیان داشت: اصول‌گرایان در سطح کشور یک حرکت همگرایی انجام داده‌اند و تا امروز در سطح کشور و در تهران با حضور حضرات آیات موحدی کرمانی و مصباح یزدی شاهد ایجاد وحدت خوبی میان اصولگرایان هستیم.

رئیس کمسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داده است و آقای حداد عادل نیز به عنوان سخنگوی این مجمع انتخاب شده است.

وی درباره فعالیت‌هایی که از سوی برخی افراد برای ایجاد انشقاق میان اصولگرایان انجام شده است تشریع کرد: امیدواریم افرادی که در راستای سیاست‌های اصلاح طلبان برای تشدید اختلاف میان جامعه اصولگرایان تلاش می‌کنند عبرت بگیرند و مردم را به نگرانی نیندازند.

حجت‌الاسلام سالک در بیان مهم‌ترین عامل در انتخابات اسفندماه گفت: به‌ نظر من حضور قدرتمند مردم را شاهد خواهیم بود و همه مطیع مقام معظم رهبری هستند؛ معتقدم مردم به‌خوبی دشمنان و اپوزیسیون‌های خارجی را با حضورشان و رای دادن به افراد ولایی خنثی خواهند کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس,تاریخ انتشار 5 دی 1394,کد مطلب: 13941004000812 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین