پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۲۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
محمدی والا گفت: از تمامی تشکل های دانشجویی این تقاضا را داریم که در برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی طبق چارچوب مشخصی حرکت کنند و به جای کرسی‎های آزاد اندیشی کرسی‎های کج اندیشی برگزار نکنند.

شعار سال: محمد محمدی والا مسئول سابق بسیج دانشکده نقشه برداری تهران با اشاره به لزوم برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی در دانشگاه‎ها بیان داشت: کرسی‎های آزاداندیشی که در دانشگاه‌ها در حال برگزاری است به نوعی فضای گفتمان سازی را در دانشگاه ایجاد می کند.

محمدی والا در ادامه تاکید کرد: البته یک سری خطوط قرمز نظام را باید رعایت کرد و نقدهایی که در آن صورت می‎گیرد به صورت منصفانه باشد. در قالب یک سری چارچوب و قاعده خاصی و مشخصی باشد و تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب در این باره داشتند، براساس آن دانشجویان مطالب خود را عنوان کنند و صرف بیان موضوعات سیاسی نباشد بلکه بر اساس گفته رهبرمعظم انقلاب که فرمودند هرجای عالم هستی که قرار داری آنجا را مرکز عالم بدان و برای آباد کردن آن دریغ نکن بهتر است به مسائل و مشکلات دانشگاهی و رفع مشکلات دانشگاهی اعم از آموزشی، فرهنگی و اعتقادی باشد نیز پرداخته شود و انتقادات نسبت به روسای دانشگاه باشد.

وی در خاتمه گفت: از تمامی تشکل های دانشجویی این تقاضا را داریم که در برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی طبق چارچوب مشخصی حرکت کنند و به جای کرسی‎های آزاد اندیشی کرسی‎های کج اندیشی برگزار نکنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بسیج ، تاریخ انتشار 4 مرداد 96، کدمطلب:۸۸۹۲۱۴۷، www.basijnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین