پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
سومین جشنواره دانشگاهی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی، امروز یکشنبه 15 اسفند ماه با هدف ارائه دستاوردها و توانمندی‌های انجمن‌های علمی دانشجویی افتتاح شد و تا روز دوشنبه 16 اسفندماه در محوطه دانشگاه تربیت مدرس روبروی سالن شهید چمران برقرار است.

شعار سال: دکتر شهروز شریعتی مدیر سیاستگذاری و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی در گفتگویی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره حرکت اظهار داشت: در جشنواره امسال از میان 105 انجمن علمی دانشجویی که انتخابات آنها انجام شده بود ، 45 انجمن را انتخاب کردیم که در غرفه‌های نمایشگاهی دستاوردهای خود را به معرض نمایش بگذارند.

وی افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره، ‌15 انجمن در بخش رقابتی معرفی می شوند که به جشنواره ملی حرکت راه می یابند و 4 انجمن نیز در بخش جنبی به عنوان برتر معرفی خواهند شد.

برنامه‌های جنبی شامل برنامه‌هایی است که انجمن‌ها در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌کنند که حدود 22 برنامه شامل برگزاری نشست‌ها،‌ سخنرانی، کارگاه و ورک‌شاپ، مسابقه و کرسی آزاد اندیشی می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره امسال نسبت به سال گذشته کیفی‌تر شده و انجمن‌های دانشجویی در بخش کارآفرینی اجتماعی و ارائه تولیدات مورد نیاز جامعه که در راستای طرح تحول راهبردی دانشگاه می‌باشد عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، رضازاده دبیر شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی نیز در سخنانی تاکید کرد: جشنواره امسال نسبت به سال گذشته هم از سوی دانشگاه مورد حمایت بیشتری قرار گرفته و هم از سوی دانشجویان جدی تر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه های جنبی نیز از سوی انجمن‌ها مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های متنوعی در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌شود و در روز اختتامیه نیز برنامه‌های جنبی برتر معرفی خواهند شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ 15 اسفند 95 ، کد مطلب: 95121509939: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
دانشگاه نوشیروانی هم در زمینه جشنواره حرکت رتبه های خوبی رو تونسته بگیره و اینکه میزبانی بعدی مسابقات در این دانشگاه خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین