پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
نماینده مردم خاش در مجلس گفت: گردشگری در شهرستان خاش مظلوم واقع شده و نیازمند نگاه ویژه و توسعه محور دولت است و در صورتی که این امر محقق شود، شاهد تحول اقتصادی منطقه خواهیم بود.

شعار سال: علی کرد صبح امروز در همایش "نقش بوم‌گردی در توسعه اقتصاد گردشگری" در شهرستان خاش اظهار داشت: سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان خاش به دلیل برخورداری از جاذبه‌های فراوان طبیعی و تاریخی، آداب و رسوم خاص و فرهنگ غنی مردم آن از ظرفیت ویژه‌ای در زمینه صنعت گردشگری برخوردار است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت صنعت گردشگری کلید شکوفایی اقتصاد شهرستان خاش است، ادامه داد: گردشگری در شهرستان خاش مظلوم واقع شده و نیازمند نگاه ویژه و توسعه محور دولت است و در صورتی که این امر محقق شود، شاهد تحول اقتصادی منطقه خواهیم بود.

وی با تاکید بر ضرورت تهیه اطلس گردشگری منطقه "تفتان" شهرستان خاش، افزود: مسئولان باید کمک کنند تا زیرساخت‌های بوم‌گردی خاش به ویژه در مناطق "ایرندگان، سنگان و حاشیه تفتان" تقویت شود که بی‌شک این امر موجب رونق گردشگری منطقه خواهد شد.

کرد ضمن گلایه از عملکرد مسئولان سازمان میراث فرهنگی کشور در زمینه توجه به حوزه گردشگری سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: متاسفانه مسئولان میراث فرهنگی کشور تاکنون با مسئولان استان ما جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه گردشگری به ویژه در شهرستان خاش ارتباط‌گیری خوبی نداشته‌اند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید برای مناطق "تفتان، کارواندر، پشتکوه، گوهرکوه، مورپیش، تمندان، سنگان، نوک آباد، بیرک، سیاه بند، چاهک تفتان، پنج انگشت، کلهر، پیرگل، اسماعیل آباد، ایرندگان، ترشاب، کولکوه،‌ کوه سفید و چاه سالار" شهرستان خاش که از ظرفیت‌های بوم شناختی و طبیعت‌گردی ویژه‌ای برخوردار هستند، برنامه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری تهیه شود و از توان روستائیان و دهیاران این مناطق جهت رونق صنعت گردشگری بهره گرفته شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کد مطلب: 1475843:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین