پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: بلوچستان از منطقه خط قرمز برای گردشگران خارج شد.

شعار سال: کامبیز مشتاق گوهری در اولین گردهمایی راهنمایان گردشگری و تجلیل از فعالان صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: از آگاهی می توان به عنوان یکی از زیر ساخت های حرفه راهنمای گردشگری یاد کرد که زمینه ساز شوق در مخاطبان می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: ایران به ویژه سیستان و بلوچستان سرشار از جذابیت های گردشگری است که راهنمای گردشگری می تواند با آگاهی کامل از هر منطقه زمینه معرفی هر چه بیشتر آن را فراهم کند.

گوهری ادامه داد: جذب گردشگر مستلزم آگاهی کامل راهنمایان گردشگری از جذابیت های هر منطقه است تا بتوانند اطلاعات دقیقی به مخاطب خود عرضه کنند.

وی در پایان افزود: با توجه به حسن مهمان نوازی مردم بلوچ و تجربه خوب توریست‌های خارجی در مناطق بلوچستان و درخواست‌های فعالان حوزه گردشگری، بلوچستان از منطقه قرمز برای سفر گردشگران خارج شده و در نقشه‌های توصیه نامه امنیتی سفارتخانه‌ها، بلوچستان جزء مناطق امن برای سفر توریست‌های خارجی شد.

گفتنی است؛ منطقه قرمز به مناطقی گفته میشود که برای سفر توریست های خارجی ناامن است و کل شرق ایران و نواحی همجوار مرز پاکستان و افغانستان و استان سیستان و بلوچستان تا جاسک در منطقه قرمز قرار داشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 27 مرداد 96، کدمطلب: ۶۲۰۷۷۱۱:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین