پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
شهردار قزوین گفت شهرداری قزوین هم مانند دیگر شهرداری‌ها از بانک شهر وام گرفته است اما این که گفته می‌شود ما ۳۷۰ میلیارد تومان به بانک شهر بدهکار هستیم حقیقت ندارد.
بدهی ۳۷۰ میلیارد تومانی شهرداری قزوین به بانک شهر حقیقت ندارد

شعارسال:مسعود نصرتی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین در ارتباط با توسعه شهر قزوین نسبت به چند سال گذشته اظهار داشت: قطارتوسعه قزوین درریل موفقیت با سرعت خوبی درحال حرکت است به نحوی که از چند سال گذشته تا کنون قزوین چه از لحاظ شهرسازی و پروژه‌های عمرانی و چه از لحاظ فرهنگی و اجتماعی پیشرفت‌های بسیار بزرگی کرده است.

وی افزود: در 8 سال گذشته باکمک مدیران لایق ومتخصص وکاردان که ازپرسنل شهرداری بودند پروژه‌های کلان وکوچک بسیاری رارقم زدیم ازجمله بلوارهای شهرقزوین که همه به جزیک بلواربازگشایی شدند وبه بهره برداری رسیدند.

شهردار قزوین بابیان اینکه هیچ پروژ‌ه‌ای درشهرقزوین بدون مصوبه اجرا نشده است گفت: تمامی پروژه‌های شهری باهمکاری تشکیلات کارگروه قزوین به علاوه 20 صورت گرفته است.

نصرتی در تشریح کارگروه قزوین به علاوه 20 عنوان کرد: این کارگروه یک کار گروه خاص قزوین در زمینه دموکراسی است که کارآن نقدپروژه‌های اجرایی بوده است وهرپروژه پیش ازاجراشدن به نقداین کارگروه متخصص گذاشته می‌شد.

شهردارقزوین درباب موضوع هفتسنگان بیان کرد: شهرداری قزوین مطابق با قانون پروانه برای ساختمان سازی دراین شهرصادرکرده است وهیچ موردخلاف قانونی درباب پروانه ساختمانی وجودندارد.

وی درپاسخ به شبهه تداخل تقاطع امام رضا (ع) با مزارشهداتصریح کرد: ضلع شمالی این تقاطع غیرهم سطح هیچ تداخلی با مزار شهدای قزوین نداردچراکه بین این دوفاصله ‌ای به طول 80 متروجوددارد.

نصرتی ازخرید 395 هکتارزمین برای اجرای پروژه‌های آتی درشهرقزوین خبرداد و تصریح کرد: این مایه افتخاراست که برای آینده قزوین ملک خریدکرده‌ایم وباجرات می‌توانم بگویم که شهرداری قزوین تنها شهرداری دارای زمین برای آینده است ودارای سرمایه خوبی است.

این شهردار ا فزود: شهرداری قزوین هم مانند دیگرشهرداری‌ها ازبانک شهر وام گرفته است اما این که گفته می‌شود ما 370 میلیاردتومان به بانک شهربدهکارهستیم حقیقت ندارد.

وی با اشاره به فعالیت 16 ساعته مدیریت شهری قزوین ادامه داد: پروژه‌های مهمی درشهرانجام شدکه یکی ازآنها سایت 110 هکتاری محمدآباد برای تخلیه زباله بودکه باعث جلوگیری ازتخلیه زباله‌های شهری درشهرک صنعتی لیا شد.

درانتها این مسئول ازتلاش برای معرفی قزوین درسطوح گسترده وملی گفت: تلاش‌های متعددی درجهت معرفی شهرقزوین متناسب با شایستگی‌های این شهر انجام پذیرفت که رئیس جمهور برای باراول بامقام اول اجرایی درسطح کشور،دراجلاس بین شهرداران کشوردرشهرقزوین حاضرخواهند شد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار20مرداد96،کدخبر: 1487767، www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین