پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
معاون متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش‌آموزان بجنوردی با درخشش در مسابقات کشوری "یوسی مس" به رقابت‌های جهانی اندونزی راه یافتند.

شعارسال: عباس سعیدی اظهار داشت: مسابقات کشوری "یوسی مس" دانش‌آموزان با حضور 600 نفر در بابل برگزار شد و در این مسابقات دانش‌آموزان بجنوردی در 5 بخش صاحب عنوان برتر شدند.

وی افزود: بهداد اسدالله زاده٬ مهشید غلامانی٬ کیانا جودت٬ محمد لنگری٬ سینا کمالی٬ امیرمحمد مرادی و شیما محمدی‌راد در این دوره از مسابقات عناوین برتر را از آن خود کردند و به مسابقات جهانی اندوزی راه یافتند. این مسابقات در پایان سال جاری میلادی به میزبانی جزیره بالی در اندونزی برگزار می‌شود.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان به افتخار آفرینی دانش‌آموزان بجنوردی در جشنواره علمی، پژوهشی خوارزمی نیز اشاره و اضافه کرد: در این دوره از مسابقات خوارزمی دانش‌آموزان بجنوردی در بخش‌های مختلف صاحب عناوین برتر شدند. دو عنوان اول در رشته آزمایش‌های علوم تجربی و ایفای نقش(زبان انگلیسی) توسط آموزشگاه فرزانگان(متوسطه اول) و عنوان سوم کشوری در رشته تصویر خوانی(ادبیات) توسط آموزشگاه حافظیه از عناوین کسب شده مدارس بجنوردی در این دوره از مسابقات دانش‌آموزی خوارزمی است.

وی افزود: در مسابقات دانش‌آموزی خوارزمی دانش‌آموزان٬ در مشهد مقدس پنج رتبه نخست کشوری توسط دانش آموزان متوسطه اول شهرستان بجنورد٬ در محورهای آزمایش‌های علوم و زبان انگلیسی و پنج رتبه سوم کشوری در محورهای ادبیات٬ پژوهش و دست‌سازه به ترتیب توسط دانش آموزان شهرستان‌های بجنورد٬ اسفراین و مانه و سملقان کسب شد.

سعیدی با اشاره به مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس متوسطه استان نیز گفت: ثبت‌نام‌ها با کم‌ترین مشکل در حال انجام است و هم‌اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد. دریافت هرگونه وجه نقد در مدارس به هنگام ثبت‌نام از سوی مدارس ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28مرداد1396، کدخبر: 1495593: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین