پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۰۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تنش میان امریکا و کره شمالی هنوز فروننشسته است و ناظران درباره رویارویی نظامی دو کشور ابراز نگرانی می کنند؛ ساعتی قبل کره شمالی اعلام کرد که ظرفیت نظامی برای هدفگیری خاک آمریکا و همچنین جزیره گوام را با استفاده از حمله‌ای خواهد داشت که آمریکا نمی‌تواند از آن بگریزد.

شعارسال: درحال حاضر تنش میان آمریکا و کره شمالی به اوج خود رسیده است و هشدار اخیر یک روز پس از رزمایش آمریکا و کره جنوبی بار دیگر زنگ خطر را به صدا درآورده است.

مخاصمه میان کره‌ی شمالی و ایالات متحده‌ی آمریکا چیز تازه ای نیست؛ رویارویی این دو کشور به واسطه تضاد ایدئولوژیک شدید میان دو ساختار حکومتی در دوره‌ی جنگ سرد شدت گرفت و پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و تغییر ماهیت جمهوری خلق چین به شکل تقابل جهان کونیسم و امریکا درآمد.

طی این سال‌ها، در کنار تحریم های گسترده بین المللی، کره‌ی شمالی به عنوان جامعه‌ای بسته و سیاه و یا یک "جهنم سرخ" در دنیا معرفی شده است. کره‌ی شمالی نیز به طور متقابل از تمام ظرفیت تبلیغاتی و آموزشی خود برای تضعیف و تحقیر آمریکا و جلوگیری از نفوذ فرهنگی آمریکا در جامعه‌ی خود بهره می‌گیرد.

تصاویر زیر، بخشی از پوسترهایی است که طی چند دهه‌ی گذشته به عنوان تبلیغات علیه آمریکا در کره‌ی شمالی منتشر شده است. نقش پررنگ نشانه‌های نظامی و نمادهای مرتبط با ارتش در این پوسترها چشمگیر است.



















سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 30مرداد1396، کدخبر: 326684: www.fararu.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین