پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با توجه به استقبال مردم از کتابخانه‌ها با جذب خیرین، احداث کتابخانه خیرساز در اردبیل افزایش می‌یابد.
شعارسال: رباب عزیزخانی در دویست و نود و نهمین نشست کشوری کتابخوانی در سرعین اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی کتابخانه‌های عمومی استان ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح استان است که با توجه به استقبال مردم از کتابخانه‌ها در صدد هستیم از ظرفیت خیرین برای احداث کتابخانه در مناطق مختلف استان اردبیل استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی جذب و مشارکت خیرین برای احداث کتابخانه در اردبیل افزایش یابد، گفت: نیاز است خیرین همانند اهتمام ویژه در امر مدرسه‌سازی در توسعه فضاهای کتابخانه‌ای و ساخت آنها مشارکت داشته باشند که این امر نیازمند فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: دویست و نود و نهمین نشست کشوری کتابخوانی به میزبانی شهرستان سرعین برگزار شد که هدف از برگزاری این نشست ارتقای سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان و در رده‌های سنی اقشار مختلف مردم است.

عزیزخانی با بیان اینکه در نشست کشوری کتابخوانی در شهرستان سرعین با توجه به استقبال گرم مردم سرعین و کتابداران به امر کتابخوانی، 10 جلد کتاب به مردم معرفی شد و برای مطالعه در اختیار کتابخوانان قرار گرفت، تصریح کرد: برای ترغیب اقشار مختلف مردم به امر کتابخوانی باید کتاب‌های مفید در اختیار آنان قرار بگیرد.

وی گفت: امانت کتاب در استان اردبیل به متقاضیان نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و با ایجاد کتابخانه‌های سیار در مناطق مختلف استان سرانه مطالعه در استان افزایش می‌یابد و در این راستا نیاز است علاوه بر مشارکت مردم دستگاه‌های مربوطه نیز حمایت‌های همه جانبه‌ا‌ی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی داشته باشند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 دی 1394، کد خبر: 963238، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین