پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه بیطرف به دلیل پاسخ منفی به درخواست نمایندگان و عدم تعامل با آنها نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

شعار سال: محمدهاشمی عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام  درباره کابینه دوازدهم و وزرایی که توانستند رای اعتماد مجلس را کسب کنند اظهارکرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رای اعتماد به وزرای کابینه دوازدهم باتوجه به اینکه افراد باتجربه‎‌ و کاردانی از سوی رئیس‎جمهور برای حضور در وزارتخانه‎ها معرفی شده‎ بودند تصمیم منطقی وعقلانی را در جهت رای به وزرا اتخاذ کردند.

وی با اشاره به اینکه 12 نفر از وزرای معرفی شده از سوی روحانی رای بالایی را از نمایندگان گرفتند تصریح کرد: درباره رای اعتماد نمایندگان مجلس به رحمانی‎فضلی به دلیل انتقاداتی که به وی در دولت دوازدهم وارد بود باید صراحتا بگویم که از منظر بنده رحمانی‎فضلی در دوران حضور در وزارت کشور کارنامه قابل قبولی داشت و فراجناحی عمل کرد.

این فعال سیاسی اظهارکرد: عملکرد رحمانی‌فضلی دردولت یازدهم اعتدالی بود و وی در جریان برگزاری چند انتخابات به خوبی از پس اداره آنها برآمد از این رو نمایندگان مجلس دوباره به وی اعتماد کردند.

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عدم تایید صلاحیت بیطرف از سوی نمایندگان مجلس اظهارکرد: طبق اطلاعاتی که بنده کسب کردم متاسفانه بیطرف نسبت به درخواست‎ها و پیشنهاداتی که نمایندگان از وی به خصوص در حوزه برق و آب مطرح کردند واکنش منفی نشان داده است ازاین رو نمایندگان با حضور وی در وزارتخانه نیرو مخالفت کردند.

هاشمی با اشاره به اینکه نسبت به تصمیم نمایندگان اصلاح‎طلب مجلس پیرامون بیطرف اطلاعی خاصی ندارم اظهارکرد: هرآنچه بنده درباره عدم تایید صلاحیت بیطرف از دوستان نماینده شنیدم مربوط به عدم قبول درخواست نمایندگان بوده است.

هاشمی تاکیدکرد: بدون شک اگر بیطرف و نمایندگان در یک تعامل دوجانبه قرار می‎گرفتند به طورحتم وی نیز به مانند سایر وزرا شرایط لازم را برای اخذ رای اعتماد از نمایندگان دریافت می‏‌کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبرفوری، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:178377، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین