پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۷۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: اختلاف‌‌نظر وزارت بهداشت بر سر مسائل بیمه با وزارت کار در دولت دوازدهم ادامه پیدا نمی‌کند.

شعار سال: سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توضیح برنامه وزارت بهداشت و درمان در دولت آتی برای رفع اختلاف‌نظرها بین وزارت بهداشت و درمان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه بیمه‌ها، اظهار داشت: پیش از ارائه لیست وزرای پیشنهادی به مجلس، مذاکره دو جانبه‌ای بین بنده و وزیر تعاون پیرامون موضوعات و مشکلات مذکور انجام نگرفته است.

وی تاکید کرد: ان‌شالله قرار نیست این اختلافات ادامه یابد، زیرا علاوه بر اینکه وزرا و وزارتخانه‌ها آسیب دیدند، ما نیز از این حواشی خسته شده‌ایم، ادامه این روند به همکاران در این حوزه هم آسیب خواهد زد.

وزیر بهداشت در ادامه تصریح کرد: در صورتی که سیاق دو سه سال گذشته ادامه یابد، بیم آسیب به مردم نیز می‌رود؛ در حقیقت تا پایان دولت یازدهم مردم تنها گرفتاری و اختلاف نظر بین دو وزارتخانه را می‌شنیدند، اما متأثر نمی‌شدند، زیرا طرح تحول سلامت بدون هیچ کاستی و بهتر از روز نخست تا پایان دولت ادامه یافت.

قاضی‌زاده‌هاشمی متذکر شد: با این حال ارائه‌دهندگان خدمات چون پزشکان، پرستاران، پیرا پزشکان، فروشندگان دارو و تجهیزات بیش از یکسال است که نتوانستند مطالباتشان را دریافت کنند، بنابراین ما به عنوان مدیران مجموعه و ارائه‌کننده‌های خدمت به زحمت بسیار افتادیم، اما اجازه ندادیم مردم آسیب ببینند.

وی با بیان اینکه ادامه روند گذشته علاوه بر بیم خستگی وزرا، مردم را آزار می‌دهد، افزود: مردم از شنیدن این مسائل خسته شدند، لذا این مسائل در دولت دوازدهم برطرف شده و ادامه پیدا نخواهد کرد.

وزیر بهداشت با یادآوری اینکه مذاکره دو جانبه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ارائه لیست پیشنهادی وزرا به مجلس صورت نگرفته است، تأکید کرد: پیش از ارائه لیست وزرای پیشنهادی، با رئیس‌جمهور این مباحث را به شکل شفاف‌تر مطرح کردم و امیدوارم با ورود ایشان به مسائل در شروع کار، مشکل حل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:13960603300217، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین