پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
وزیر بهداشت طی احکام جداگانه معاونان آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را در سمت‌های خود ابقاء کرد و برای بیمه سلامت و معاون حقوقی نیز افراد جدیدی را منصوب کرد.

شعار سال : دکتر عباس زارع‌نژاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: وزیر بهداشت طی احکام جداگانه دکتر رضا ملک‌زاده را در سمت معاون تحقیقات و فناوری و دکتر باقر لاریجانی را در سمت معاون آموزشی ابقاء کرد.

وی افزود: هم‌چنین وزیر بهداشت مهندس طاهرموهبتی را به سمت رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه سلامت ایرانیان و دکتر ابراهیم گلمکانی، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد را نیز به سمت معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت منصوب کرد.

زارع نژاد یادآور شد: هم‌چنین وزیر بهداشت حکمی دکتر علی حق‌بین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا ، تاریخ انتشار 10 شهریور 96، کدمطلب:270174، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین