پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
قائم مقام وزير بهداشت که به منظور حضور در نهمين مجمع جهاني سلامت به آلمان سفر کرده است، در پانل پوشش همگاني سلامت و مشارکت اجتماعي، تجربيات ايران در اين زمينه با ساير کشورها را تشريح کرد.

شعار سال: قائم مقام وزير بهداشت که به منظور حضور در نهمين مجمع جهاني سلامت به آلمان سفر کرده است، در پانل پوشش همگاني سلامت و مشارکت اجتماعي، تجربيات ايران در اين زمينه با ساير کشورها را تشريح کرد.

 ايرج حريرچي در اين پانل، تجربه ايران در زمينه گسترش شبکه بهداشت کشور و همکاري با داوطلبان و سفيران سلامت، تشکيل مجمع ملي سلامت و نقش شوراي عالي سلامت و امنيت غذايي در تحقق مشارکت اجتماعي با هدف پوشش همگاني سلامت از طريق طرح تحول سلامت را ارائه داد.
وي همچنين در حاشيه اين نشست که 23 تا 25 مهر ماه در برلين و با حضور 2000 سياستگذار، پژوهشگر، مدير و فعال برجسته از 100 کشور جهان و سازمان هاي مختلف بين المللي برگزار شد، با رييس مجمع جهاني سلامت، وزراي بهداشت کشورهاي قطر، آلمان و پرتغال و همچنين پزشکان برجسته ايراني مقيم آلمان، ديدار و گفتگو کرد.
قائم مقام وزير و معاون کل وزارت بهداشت همچنين در سفر خود به آلمان از بيمارستان چاريتي برلين که بزرگترين بيمارستان دانشگاهي اروپا و داراي 3000 تخت و 3900 پزشک است، بازديد کرد.  

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کدمطلب:120171018110606230، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین