پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۴۱۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت:حرکت های خوبی در حوزه فرهنگی در استان زنجان انجام شده ولی کافی نیست.

شعار سال: سید بیوک موسوی بابیان اینکه حرکت ها و اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی در استان زنجان انجام شده است، افزود: با این اقدامات انجام شده باز کافی نیست و باید تقویت شود.

وی اظهار کرد: باید دستگاه های فرهنگی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و ایجاد شادابی در جامعه بیشتر تلاش کرده و مدیریت لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: ایجاد شادی و نشاط باید به عنوان یکی از اولویت های دستگاه های فرهنگی استان زنجان مطرح باشد و هر دستگاهی موجب نشاط جامعه شود حمایت لازم را داریم.

موسوی تاکید کرد: آسیب های اجتماعی جامعه را تهدید می کند و برگزاری برنامه های شاد و مفرح باعث کاهش این آسیب ها می شود و همچنین باید اقدامات فرهنگی توسعه یابد و برای توسعه فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و ایجاد فضای مفرح و شاد باید همه دستگاه ها پای کار باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان یاد آورشد: از فعالیت دستگاهایی که در راستای توسعه نشاط و شادابی و جلوگیری از ایجاد و توسعه آسیب های اجتماعی در جامعه تلاش کند حمایت می کنیم.

موسوی گفت: ظرفیت های بسیار زیادی در شهر زنجان است که مغفول مانده و دستگاه های مختلف هم ظرفیت های زیادی دارند که بی توجهی کرده اند و یا نگاه اجتماعی و مردمی و فرهنگی نبوده و این نگاه ها است که کارها را جلو می برد.

وی تصریح کرد: امروز جامعه به شادی نیاز دارد و توجه به این امر مهم سلامتی جامعه را تضمین می کند و توجه به فعالیت های فرهنگی جلوی توسعه آسیب های اجتماعی را می گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 شهریور 96، کدمطلب: 4072572 ، www. mehrnews.com.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین