پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
در پی انتشار خبر آزمایش بمب هیدروژنی کره شمالی ارزش شاخص سهام نیویورک و بهای نفت خام در بازارهای جهانی در نخستین ساعات روز چهارشنبه به میزان یک و چهار دهم درصد سقوط کرد.

شعارسال : در پی انتشار خبر آزمایش بمب هیدروژنی مینیاتوری درکره شمالی ارزش سهام «داو جونز» دربازار های نیویورک بطور بی سابقه ای کاهش یافت و تا ساعت 10روز چهارشنبه به وقت محلی با از دست دادن 238 واحد به 16 هزار و920 رسید.

درهمین حال مجموعه سهام «نزدک» نیز 1 و 2 دهم درصد ارزش خود را از دست داد و مجموعه سهام «استاندارد اند پور» برای نخستین بار از اکتبر سال گذشته تا کنون با از دست دادن 1 و 3 دهم درصداز ارزش خود به زیر 2000 رسید.

بر اساس این گزارش، نگرانی های ناشی از پیش بینی ضعف احتمالی در اقتصاد چین موجب کاهش دوباره بهای نفت در بازار های جهان شد و بهای هر بشکه نفت با 3 و 5 دهم درصد کاهش از 35 دلار و 97 سنت به 34 دلار و 71 سنت در هر بشکه رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار چهارشنبه 16 دی 1394 ، کد مطلب : ( 5093313)81910720 : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین