پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید در خصوص افزایش شایعه‌پراکنی‌ها و انتشار مطالب کذب سکوت کرد گفت: دستگاه‌های قضایی و امنیتی جلوی تخریب‌ها در فضای مجازی را بگیرند.

شعار سال: جلیل مختار اظهار کرد: برخی افراد معلوم‌الحال مدت‌هاست آزادانه و بدون هیچ واهمه‌ای در حال انتشار مطالب تخریبی مملو از کذب در فضای مجازی هستند و هیچ احدی نیز در این خصوص واکنشی نشان نداده است.

وی با اشاره به لزوم نظارت بیش از پیش دستگاه‌های قضایی و امنیتی بر روند انتشار مطالب در فضای مجازی گفت: متاسفانه این روزها شاهد افزایش انتشار مطالب کذب و تخریبی علیه نماینده‌ها، نخبگان و نیروهای انقلابی در فضای مجازی هستیم و هیچ دستگاهی نیز در این خصوص پیگیری لازم را انجام نمی‌دهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتشار مطالب کذب و شایعات در فضای مجازی با هدف فتنه‌انگیزی و ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان صورت می‌گیرد که لازم است در خصوص برخورد قاطعانه با ادامه این روند چاره‌اندیشی شود.

مختار گفت: برخی افراد که هویت و اهداف آنها برای همه مشخص است برای تخطئه اقدامات موثر نمایندگان و مسوولان به تخریب و شایعه‌پراکنی و ایجاد تردید بین مردم روی آورده‌اند.

وی افزود: اکثر این رفتارها بمنظور باج‌گیری از نمایندگان و مسئولان صورت می‌گیرد اما تاکنون این عده به اهداف خود دست پیدا نکرده‌اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان هشدار داد در صورتی که این عده دست از روندهای تخریبی خود برندارند و دستگاه‌ قضایی و امنیتی نیز هیچ اقدام موثری برای برخورد با این گونه اقدامات نکنند به شکل صریح و مستند پشت پرده این افراد را برای اطلاع افکار عمومی بازگو خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان خوزستان)، تاریخ 14 شهریور 96، کد مطلب: 13960614000347: www.khuzestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین