پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: استان ایلام سرشار از ظرفیت های گردشگری است.

شعارسال: شادمهر کاظم زاده در بازدید معاون روستایی بنیاد مسکن کشور از روستاهای شهرستان دره شهر با اشاره به بازدید معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: استان ایلام سرشار از میراث گرانبهای فرهنگی است و در این سفر معاون بنیاد مسکن کشور طی بازدید از شهرستانهای حوزه جنوبی استان موارد مختلفی از میراث فرهنگی کشور را مشاهده کردند.

وی افزود: در قالب برنامه ششم توسعه راهکارهایی برای مرمت و بهسازی میراث فرهنگی و در کنار اینها بافت های با ارزش داخل روستاها در نظر گرفته شده است.

نماینده شهرستانهای دهلران،آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انتظار مردم شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره با توجه به بیشترین آثار گرانبهای تاریخی، ابراز امیدواری کرد» بیشترین تعداد روستاها در قالب این ۳۰۰ روستا نمونه گردشگری از حوزه جنوبی استان در نظر گرفته شود و با بهسازی معابر و مرمت آثار، هم خدمتی به فرهنگ و هم خدمتی به جامعه شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14شهریور1396، کدخبر: 4078971: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین