پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
قم - عضو مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای کشتار مسلمانان میانمار را از بی‌رحمانه‌ترین و غم انگیزترین حوادث تاریخ بشر دانست و گفت: همه باید به کمک این مظلومان بشتابند.

شعارسال:قم - عضو مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای کشتار مسلمانان میانمار را از بی‌رحمانه‌ترین و غم انگیزترین حوادث تاریخ بشر دانست و گفت: همه باید به کمک این مظلومان بشتابند.

در بیانیه آیت الله ابراهیم امینی آمده است: سال‌هاست که مسلمانان بی‌دفاع مظلوم میانماری مورد هجمه و ستم حاکمان مستبد و برخی فرقه‌های افراطی آن کشور قرار دارند و مجدداً در روزهای اخیر که اتفاقاً مصادف با ایام مبارک عید قربان و غدیر است، در حاشیه امنیت و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی خواهی، شاهد یکی از بی‌رحمانه ترین و غم انگیزترین حوادث تاریخ بشر هستیم به گونه‌ای که حتی شنیدن گوشه‌ای از اخبار و دیدن معدود تصاویر آن، قلب انسان را جریحه دار کرده و نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: و شگفت آور است؛ صبر و استقامت این مردمانی که زیر انواع شکنجه‌های عجیب و غریب و ددمنشانه خصوصاً نسبت به زنان و کودکان، لحظه‌ای از عقایدشان به دین اسلام عقب ننشسته‌اند.

در بخش دیگری از بیانیه این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: در این برهه دفاع و حمایت همه جانبه از مسلمانان میانمار را واجب کفایی دانسته و از همه آزادی‌خواهان جهان اعم مسلمان و غیر مسلمان می‌خواهم به هر طریق ممکن به کمک این مظلومان و بی پناهان روزگار بشتابند.

همچنین از دستگاه‌های دیپلماسی، امدادی، نظامی و سایر ارکان جمهوری اسلامی ایران، اقدام عملی، مؤثر و فوری را در این رابطه انتظار داریم.

شعارسال، با انذکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار19شهریور96،کدخبر: 4082899 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین