پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹
نماینده مردم‌ کرج در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: نبود مراکز اقامتی استاندارد مهمترین مشکل بخش گردشگری البرز است.

شعار سال: عزیز اکبریان اظهارکرد: امروزه گردشگری به یکی از صنایع پردرآمد بسیاری از کشورها تبدیل شده است.

وی ادامه داد: البرز جاذبه‌های زیادی در بخش‌ گردشگری دارد ولی به دلیل نداشتن زیرساخت‌های مناسب بسیاری از این جاذبه‌ها از دید علاقه مندان پوشیده باقی مانده است.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکل بخش‌گردشگری استان نبود مراکز اقامتی به خصوص هتل است‌ که باعث شده مسافران به جای شب مانی، به البرز به شکل استانی‌گذری نگاه‌ کنند.

اکبریان ابرازکرد: البرز در صنعت‌ گردشگری، بهشت‌گمشده ایران زمین است به همین دلیل با ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم باید جایگاه واقعی آن را برگرداند.

این مسئول توضیح داد: اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی وگردشگری باید با حمایت از بخش خصوصی زمینه ایجاد هتل های استاندارد (چهار و پنج ستاره) را در استان فراهم‌ کند.

نماینده مردم کرج در مجلس اظهارکرد: درحال حاضر تعداد مراکز اقامتی استان جوابگوی جمعیت‌ گردشگران نیست‌ که این امر از مشکلات صنعت توریسم البرز است.

اکبریان اظهارکرد: لازم است هتل و مراکز اقامتی به تعداد کافی و با کیفیت مناسب در کرج و سایر شهرستان‌های استان احداث شود تا کمتر در زمینه اقامت گردشگران و میهمانانی‌ که به استان ما می‌آیند، دچار مشکل شویم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: 966-11390-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین