پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
فرماندار شهرستان پیشوا گفت: رئیس جمهوری در قالب سفر استانی کاروان تدبیر و امید به زودی به شهرهای جنوب شرق استان تهران سفر می کند.

شعار سال: عباس ملکوتی خواه در جلسه هم اندیشی دهیاران وشوراهای اسلامی روستاهای شهرستان پیشوا افزود: دراین سفر علاوه بر دیدار عمومی رئیس جمهوری با مردم، چندین پروژه مهم عمرانی و خدماتی را نیز در منطقه افتتاح خواهد کرد.

وی اظهار کرد: سفر دکتر روحانی به شهرستان های جنوب شرق استان تهران از جمله پیشوا، نشاندهنده عنایت و نظر ویژه رئیس جمهوری و دولتمردان به دیار 15 خرداد است.

وی افزود: این سفر فرصت مناسبی است تا در حوزه های عمرانی و خدماتی شهرستان به خصوص در بخش روستایی و شهری شاهد توسعه و پیشرفت محسوس و ملموسی باشیم.

ملکوتی خواه اظهار کرد: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود تاکنون همواره توجه ویژه ای به عمران و آبادانی روستاهای کشور از جمله شهرستان پیشوا داشته و درهمین ارتباط اعتبارات مناسبی به این شهرستان اختصاص داده شده است.

به گفته وی، سفر کاروان تدبیر و امید به شهرستان های جنوب شرق استان تهران، منشا خدمات و برکات زیادی برای این منطقه خواهد بود.

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات نمایش تعلق خاطر آنان به نظام است و حضور گسترده آنان زمینه انتخاب اصلح را فراهم می کند.

ملکوتی خواه تصریح کرد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی از بکارگیری امکانات دولتی برای تبلیغ جناح و یا کاندیدای خاصی پرهیز کنند.

به گفته وی، همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی نیز در ساعات اداری حق تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان تهران قرار است در پنج مرحله انجام شود.

رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید تاکنون در سه مرحله به استان تهران سفر کرده و مردم شهرستان های غربی استان تهران(شهریار، ملارد و قدس)، شهرستان های جنوب غرب استان(اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم) و شهرستان ری تاکنون میزبان رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید بوده اند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 21 دی 1394، کد مطلب: 448438 :www. pana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین