پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: در بازدید هنرمند شهیر استاد محمود فرشچیان از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) مقرر گردید طراحی ویژه و منحصر به فرد محراب مصلای بزرگ امام خمینی با نظر استاد فرشچیان تکمیل گردد.

شعار سال: دکتر زرگرپور به همراه هنرمند شهیر استاد محمود فرشچیان از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بازدید نمودند و در جلسه ای ضمن بررسی طراحی بخش های مختلف مصلا در خصوص طراحی ویژه و منحصر به فرد محراب این مصلا توسط استاد فرشچیان تصمیم گیری شد و مقرر گردید طراحی اولیه محراب توسط طراحان تهیه و سپس توسط استان فرشچیان این طراحی تکمیل گردد.

همچنین دکتر زرگرپور به همراه استاد محمود فرشچیان از کارخانه میراثی ریسباف که با پیگیری های مجدانه مدیریت ارشد استان توسط وزارت راه و شهرسازی تملک گردیده و مقرر است پس از طراحی به موزه بزرگ اصفهان تبدیل گردد بازدید نمودند.

بازدید از از خیریه بزرگ بهداشتی-درمانی حضرت ابوالفضل اصفهان از دیگر برنامه های استاندار اصفهان بهمراه استاد محمود فرشچیان بود که در این بازدید ، حمایل مزین به نام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) به استاندار اصفهان و استاد فرشچیان اهدا گردید و از حمایت های بی شائبه ی ایشان از خیریه های استان، تجلیل به عمل آمد.

استاندار اصفهان پیرامون این بازدیدها اظهارداشت: برای بهره مندی از راهنمایی ها و نظرات کارشناسانه و هنرمندانه ی استاد فرشچیان به بازدید از مصلا و کارخانه ی ریسباف رفتیم و از نظرات بسیار ارزنده ی این هنرمند بزرگ در جهت طراحی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و موزه ی بزرگ اصفهان استفاده شد.

رسول زرگرپور در خصوص بازدید از خیریه بزرگ بهداشتی-درمانی حضرت ابوالفضل اصفهان ، اظهارداشت: خیرین اصفهان سالانه صدها میلیارد تومان در جهت کمک به نیازمندان مصرف می کنند و بواقع اصفهان بهشت خیرین است.

وی وجود خیریه های تخصصی را نشانگر تدین و ولایتمداری مردم این شهر و استان برشمرد.

استاد فرشچیان نیز در بازدید از این خیریه اظهار داشت: هرپول و وقتی این سعادت را ندارد که برای بندگان و خدمت به بیماران صرف شود و مسلما این پول ها لیاقت این را پیدا کرده اند که به نام حضرت ابوالفضل در جهت خدمت به بیمارات و بندگان خدا هزینه شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت استانداری اصفهان، تاریخ انتشار 28 شهریور 96، کد مطلب: -، www.ostan-es.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین