پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است نگاه اصولگرایی به روحانیت از ابتدا وجود داشته و بر این اساس اشخاص کاریزمایی همچون آیت‌الله موحدی کرمانی می‌توانند جایگزین مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی شوند.

شعار سال: محسن کوهکن ، با اشاره به تأثیرگذاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) درمیان اصولگرایان و ادامه کار با این تشکل گفت: در مجموع ارزیابی منفی از اقدامات جمنا در گذشته نیست اما باید آسیب شناسی صورت بگیرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: لازم است نظر جامعیت بخشی به جمنا به خاطر استفاده از نمایندگان شخصیت های حقوقی و اشخاص حقیقی تأثیرگذار به شیوه ای ترمیم شود.

کوهکن در ادامه در خصوص جایگاه شیخوخیت در میان اصولگرایان و به خصوص جمنا یادآور شد: شیخوخیت تحت عنوان اشخاص حقیقی تأثیرگذار در جریان اصولگرایی است که از این جهت مقبولیت دارند و اصولا هر شخص حقیقی در جریان سیاسی که مقبولیت داشته باشد و جمع قابل توجهی به آن توجه کنند همان کار شیخوخیت است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه شیخوخیت صرفا به مفهوم لفظی روحانیت نیست، خاطرنشان کرد: با این حال طبیعی است که جریان اصولگرا که از ابتدا نوع نگاهش به تبعیت از روحانیت و جامعتین بوده به این روند ادامه دهد لذا اشخاصی مثل آیت الله موحدی کرمانی هستند که می توانند جایگزین شخصیت کاریزمایی همچون مرحوم آیت الله مهدوی کنی باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 09 شهریور 1396، کد مطلب:349711 : www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
ملت ایران با ولایت توانسته است تمامی مشکلات و مصیبت های داخلی و خارجی را پشت سر بگذارد ، انشالله با بصیرت رهبری و رهنمود های ایشان به پیشرفت خود ادامه دهیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین