پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاد دانشگاهی معتقد است که متاسفانه در حال حاضر همه بیمارستان‌ها یک بخش نازایی بدون کار پژوهشی و عقبه درمانی نیز دارند و مردم نیز بدون اطلاع به این مراکز مراجعه می‌کنند، در حالی‌که مرکز درمان ناباروری باید یک مرکز تخصصی، پیشرو، تحقیقی و دارای عقبه درمانی و تاریخی باشد.

شعارسال: مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاد دانشگاهی ضمن انتقاد از افزایش تعداد مراکز ناباروری در شهر تهران، گفت: بهتر است به جای این که مراکز متعدد نازایی داشته باشیم، چند مرکز معتبر علمی پژوهشی داشته باشیم که در روند درمان نیز نتیجه‌بخش باشد.

دکتر بهزاد قربانی با اشاره به افزایش تعداد مراکز ناباروری، اظهار کرد: امیدواریم از این به بعد به جای افزایش تعداد مراکز نازایی سعی کنیم مراکز درمان ناباروری با کیفیت داشته باشیم، زیرا ازدیاد مراکز نازایی به خصوص در شهر تهران نمی‌تواند کمکی به حل مشکلات کند.

وی ادامه داد: بهتر است به جای این‌که مراکز متعدد نازایی داشته باشیم، چند مرکز معتبر علمی پژوهشی داشته باشیم که در روند درمان نیز نتیجه‌بخش باشد.

قربانی با بیان این‌که تب افزایش مراکز نازایی داغ شده، ولی این مساله مشکل کشور نیست،‌ گفت: البته راه‌اندازی این مراکز در شهرستان‌ها درست بوده و وزارت بهداشت نیز به این حیطه ورود کرده است و از طرفی مرکز ابن‌سینا نیز در استان البرز مرکز نازایی خود را راه‌اندازی کرده است، چراکه با این اقدام دیگر بیماران مجبور نیستند به تهران مراجعه کنند و در شهر خود می‌توانند خدمات خوبی دریافت کنند.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاد دانشگاهی تصریح کرد: اما اینکه صحبت می‌شود باید باز هم در تهران مراکز نازایی داشته باشیم درست نیست، بلکه باید مراکز نازایی را در استان‌ها به خصوص مناطق دوردست راه‌اندازی کنیم و به ارائه خدمات بپردازیم.

در گذشته زوجین برای حل مشکلات نازایی به تهران مراجعه می کردند اما در حال حاضر هر خانواده دارای مشکل در شهرستان خود درمان می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری علم و فناوری، تاریخ انتشار 9 مهر 96، کد مطلب: 37300، www. stnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین