پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۴۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از بررسی لایحه جامع تامین امنیت زنان در برابر خشونت، در قوه قضاییه خبر داد و گفت: قوه قضاییه مشغول انجام کارهای نهایی مربوط به این لایحه است و منتظریم هرچه سریعتر این لایحه به نتیجه برسد و اجرایی شود.

شعارسال: معصومه ابتکار با اشاره به پیگیری‌های این معاونت در به سرانجام رسیدن لایحه مذکور ادامه داد: در حال پیگیری وضعیت این لایحه هستیم و با شرکت مستمر در جلسات قوه قضاییه با آنها همکاریهای ویژه‌ای داریم.

وی افزود: مذاکرات معاونت امور زنان و خانواده با مسئولان قوه قضاییه در حال انجام است و در تماس‌هایی که با این قوه داشتیم پیش بینی می کنیم به نتایج خوبی برسیم.

ابتکار در ادامه به همکاری و ارتباط قوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با اعضای فراکسیون زنان مجلس نیز اشاره کرد و گفت: پیش از این جلساتی با این فراکسیون برگزار شده است که امیدواریم در آینده نیز با برگزاری جسات دیگر پیگیر مسائل زنان از طریق مجلس نیز باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 14 مهر 1396 ، کدخبر: 96071206403 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین