پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
هیلاری کلینتون، نامزد پیشروی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از تصمیم رییس جمهوری این کشور در دست کشیدن از خط قرمزی که برای اسد تعیین کرده بود، حمایت کرد.

شعار سال: به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا اخیر به خاطر "عدم اقدام مناسب نظامی" علیه دولت بشار اسد، رییس جمهوری سوریه از جانب چند تن از مقام‌های سابق کشورش از جمله چاک هاگل، وزیر دفاع سابق در مظان اتهام قرار گرفته بود.

اما در جریان مناظره دموکرات‌ها، هیلاری کلینتون، نامزد پیشروی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا گفت: تصمیم 2013 اوباما در پذیرش پیشنهاد روس‌ها در انتقال تسلیحات شیمیایی سوریه، برون دادی مثبت داشت. این تصمیم، توافقی بسیار بزرگ و ارزشمند بود.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا همچنین گفت، یک فرمانده کل قوا باید تصمیم‌ها را مجددا ارزیابی کند که خط قرمز در نظر گرفته شده برای بشار اسد یکی از آنهاست.

اما هاگل در عوض اخیرا به فارن پالسی گفته بود که هیچ شکی نیست تصمیم اوباما بر اعتبار و وجهه رییس جمهوری تاثیر گذاشته است.

کلینتون در جریان مناظره روز یکشنبه از "رِ‌ی‌ سِت" (Reset) روابط با روسیه نیز حمایت کرد اما به این مساله اشاره کرد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و سایرین، افرادی هستند که باید مکررا جلوی آنها ایستاد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار 28 دي 1394 ، کد مطلب: 94102816660 : www. isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین