پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برخی معتقدند با احیای سازمان ملی؛ جوانان در شرایط بهتری قرار می‌گیرند، تصریح کرد: اگر اراده و نظر مجلس به انتزاع باشد، آن را به سرعت اجرایی خواهیم کرد.

شعارسال: مسعود سلطانی‌فر درباره لایحه انتزاع بخش جوانان از وزارت ورزش و جوانان، گفت: اکنون به صورت قانونی با وزارتخانه‌ای تحت عنوان "ورزش و جوانان" رو به رو هستیم و لایحه انتزاع بخش جوانان هنوز به سرانجام نرسیده، به همین دلیل برنامه‌های ما در این وزارتخانه در هر دو بخش ورزش و جوانان تدوین و پیگیری می‌شود.

کارنامه دولت یازدهم درخصوص جوانان روشن است 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت یازدهم دستاوردهای خوبی در حوزه جوانان داشته است، افزود: افزایش وام ازدواج، گسترش NGOها، خانه‌های جوانان، ایجاد همگرایی میان دستگاه‌های مختلف و... از جمله این اقدامات محسوب می‌شود؛ درواقع کارنامه دولت یازدهم درخصوص جوانان روشن و شفاف است با این وجود برخی معتقدند با احیای سازمان ملی، جوانان در شرایط بهتری قرار می‌گیرند لذا اگر اراده و نظر مجلس به انجام این انتزاع باشد، تابع آن هستیم و مصوبه را به سرعت اجرایی خواهیم کرد در غیر این صورت تلاش خود را برای حل مسائل جوانان انجام می‌دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 15مهرماه96، کد خبر:350113 ، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
اینکه این دو از هم منفک باشند یا نه ظاهر قضیه است. اصل اینه که واقعا کاری انجام بشه که مردم در رفاه باشند. جوونها کمی شرایطشون بهتر بشه .ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین