پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
رییس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد از اغاز عملیات اجرایی معدن فسفات چرام پس از پنجاه سال خبر داد.

شعار سال: داریوش دیودیده عنوان کرد: روز ۱۸مهرماه سال ۹۶را می توان روزی به یاد ماندنی برای معدن فسفات چرام شمرد چرا که در این روز عملیات اجرایی فسفات چرام آغاز شده است.

وی بیان کرد: درپی سفر اخیر وزیر صنعت،معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد که در تاریخ دوم و سوم مهرماه ۹۶ اولین سفر استانی ایشان بود، معدن فسفات چرام بعد از پنج دهه انتظار ،وارد فاز عملیات اجرایی شد.

دیودیده عنوان کرد: بعد از بازیدد وزیر صنعت از این طرح و با قید فوریت دستور داد مشکلات این طرح ملی بررسی و سریعآ مرتفع گردد که در همین راستا روز سه شنبه ۱۸مهرماه ۹۶،نمایندگان سازمان توسعه و نوسازی معادن وابسته به وزارت صنعت،معدن و تجارت جهت فراهم نمودن مقدمات اجرایی این طرح به استان سفر کردند.

رییس سازمان صنعت،معدن تجارت از وزیر محترم صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از مردم خونگرم و شریف شهرستان چرام که طی این مدت طولانی صبر و حوصله به خرج دادند و همین طور از کلیه مسئولان محلی قبلی و فعلی شهرستانی و استانی و نماینده محترم مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،چرام،بهمیی و لنده در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی می کنم.

دیددیده افزود: برای اینکه مراحل اجرایی این طرح مطابق برنامه زمانبندی طی شود از مردم و مسئولان مرتبط درخواست مساعدت و همکاری داریم عملیات مجری عملیات اجرایی این معدن فسفات یکی از شرکت های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 19 مهر 96، کد مطلب: 102827:www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین