پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: در شش ماه اول امسال صادرات البرز 130 درصد رشد داشته است.

شعار سال: ایرج موفق اظهار کرد: البرز 10 درصد واحدهای ملی صادراتی را در خود جای داده و در زمینه صادرات حرف‌های جدی ای برای‌ گفتن دارد.

وی ادامه داد: برای توسعه جایگاه صادراتی البرز برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده‌ که یکی از مهمترین آنها شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان است.

موفق ادامه داد:‌ در این نمایشگاه‌ها فرصت رایزنی تجاری میان صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی داخلی و خارجی فراهم می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به رشد وضعیت صادرات استان در سال جاری ابراز کرد:‌ در شش ماه اول امسال صادرات استان با رشد 130 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده است .

موفق با اشاره به مهمترین کالاهای صادراتی استان توضیح داد: عمده‌ کالاهای صادراتی استان شامل صابون، موم و فرآورده‌های دندانسازی، خمیر غذایی پخته نشده، کولر‌های آبی خانگی، رب‌گوجه فرنگی، آرد، محصولات لبنی و قیر نفت است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: علاوه بر این، میوه و تره بار، ماکارونی، مواد غذایی از جملهانواع کمپوت و کنسرو، شیرینی و شکلات، دارو و تجهیزات پزشکی، مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی و قطعات خودرو نیزجزء کالاهای مزیت دار استان هستند.

وی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در البرز جزء برندهای معتبر و برتر تولیدی هستند و کیفیت تولید آن‌ها در موفقیت در صادراتشان تاثیر به سزایی داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 30 مهر 96، کد مطلب: 967-2491-5:www.alborz.isna.irr


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین