پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در مراسم آغازین بیستمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی گفت: فعالیت در شورای دانش‌آموزی، تمرینی برای حضور در عرصه‌های بزرگ‌تر اجتماعی است.

شعار سال: صبح امروز بیستمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی خراسان شمالی با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی آغاز شد.

براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در این مراسم گفت: مشورت در امور تأکید شده قرآن است و بایستی در تمامی مراحل زندگی مشورت را جزئی از فعالیت‌های خود بدانیم.

حاتمی افزود: بایستی باکسانی که سرنوشت ما را برای خود مهم می‌دانند مشورت کرد.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی تمرینی برای حضور در عرصه‌های بزرگ‌تر اجتماعی خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی با اشاره به تعداد واجدین شرایط دانش‌آموزی برای حضور در شورای دانش‌آموزی مدرسه‌های خود گفت: تعداد 131 هزار و 807 دانش‌آموز می‌توانند داوطلب انتخابات شورای دانش‌آموزی خود باشند.

حاتمی با اشاره به آغاز نمایشگاه کتاب خراسان شمالی گفت: امیدواریم فرزندان این استان با کتاب و کتاب‌خوانی بیشتر آشنا شوند و خانواده‌ها به این موضوع اهمیت دهند.

محمود اسدی مدیر آموزش‌وپرورش بجنورد در ادامه این مراسم گفت: شورای دانش‌آموزی تمرین نوعی دمکراسی برای دانش آموزان است و امیدواریم هریک از دانش آموزان خود را برای حضور در عرصه‌های بزرگ‌تر اجتماعی آماده کنند.

وی هدف از شورای دانش‌آموزی را سپردن بخشی از اقدامات مدرسه به دانش آموزان دانست و افزود: با این اقدام حضور دانش آموزان در فعالیت‌های مدرسه پررنگ‌تر خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 3 آبان 96، کد مطلب: 13960803000339:www.khorasan-shomali.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین