پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۰۳۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: مربیان برای تربیت سیاسی و اجتماعی نوجوانان و جوانان باید آموزش های لازم را فرا گیرند.

شعار سال: حمیدرضا کفاش در کارگاه آموزشی توجیهی ویژه مسئولان امور نمایندگان مجلس دانش آموزی در استان ها که در سازمان دانش آموزی برگزار شد، با بیان این که کارکرد مجلس شورای دانش آموزی ماکتی از واقعیت جامعه است، اظهار کرد: دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی، مدیران و نمایندگان مجلس آینده خواهند بود و باید کارهایی را به نمایندگان مجلس دانش آموزی سپرد تا بتوانند مدیریت کنند.

وی گفت: باید برنامه و فعالیت های مجلس دانش آموزی مبتنی بر آموزش باشد و واقعیت ها را برای آنها ترسیم کرد.

کفاش با بیان این که یاد گرفتن روانشناسی کودک و نوجوان برای مربیانی که ارتباط مستقیم با دانش آموزان دارند لازم است، افزود: 6 ساحت برای تربیت در سند تحول بنیادین ذکر شده و نباید فقط دانش آموزان را به درس خواندن و فعالیت های علمی محدود کرد زیرا انسان های تک ساحتی نمی توانند فردای جامعه را بسازند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: مربیان باید با دانش آموزان دوست و همراه باشند و اگر می خواهیم با نمایندگان دانش آموزی ارتباط برقرار کنید، باید نحوه ارتباط با نوجوانان و جوانان را آموخت تا بتوان آنها را در مسیر درست هدایت کرد.

وی با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی ، فلسفه تربیتی دارند، اظهار کرد: دانش آموز باید بیاموزد که او فقط در حد فضای مدرسه می تواند نظر دهد و اگر انتخاب شد، چگونه با کسانی که انتخاب نشده اند برخورد کند و همچنین با مدیر و مجموعه مسئولان چگونه ارتباط برقرار کند.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کفاش با بیان اینکه بهترین راه نفوذ در جوانان این است که بتوان در دل و قلب نوجوانان نفوذ کرد، افزود: باید به دانش آموز بیاموزیم که نقش خود را چگونه در جامعه ایفا کند و در فعالیت های سیاسی مشارکت داشته تا بتواند در وضعیت آینده جامعه خود موثر باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395، کد مطلب: 82102136 (5373583):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین