پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۵۵۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
استاندار گلستان گفت: وزیر ورزش و جوانان قول دادند که کمتر از یک ماه دیگر به استان گلستان سفر کنند و همه فدراسیون‌ها به من قول دادند توجه ویژه‌تری را به استان گلستان داشته باشند.

شعار سال: سیدمناف هاشمی صبح امروز در دیدار صمیمی جامعه ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: ما به نیروهای نظامی و انتظامی خود به خاطر ایجاد امنیت و آسایش مردم افتخار می‌کنیم و جا دارد جایگاه شهدای مدافع حرم را ارج نهیم که اگر این عزیزان نبودند شاید امروز امنیت حاکم بر کشور اینگونه نبود.
وی ادامه داد: امروز تلاش و مجاهدت سربازان راه امنیت ما به گونه‌ای بوده که پس از گذشته بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب، بسیاری از ابرقدرت‌های جهان از نیروی دفاعی ایران ترس و واهمه دارند و جرات کوچکترین تجاوزی به کشور را نمی‌دهند.
استاندار گلستان با اشاره به تلاش های ورزشکاران استان در رده‌های ملی و جهانی و به ویژه مسابقات المپیک گفت: سهم استان گلستان با این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی در میادین ملی و بین‌المللی بیش از وضعیت فعلی است و باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش مصاعف داشته باشیم.
هاشمی با بیان اینکه قدم برداشتن در حوزه قهرمانی و همگانی بر تمام مردم استان تاثیرگذار خواهد بود گفت: به اهتزاز درآمدن پرچم کشور در میادین مختلف بین‌المللی افتخار صرف برای همان ورزشکار نیست بلکه افتخاری برای ایران و اسلام است.
وی گفت: این افتخارآفرینی‌ها با هیچ هدیه مادی و مالی قابل جبران نیست و نمی‌توان زحمات آن ورزشکار و مربیان آنها را جبران کرد.
استاندار گلستان تصریح کرد: آمار پایه تمام برنامه‌ریزی‌ها در تمام کشورها است و اگر می‌خواهیم به توسعه برسیم باید شاخص و آمار دقیق و درستی را داشته باشیم.
هاشمی بیان کرد: ورزش همگانی نیز پایه موفقیت همه رشته‌ها است و باید به این عرصه از ورزش توجه ویژه‌ای داسته باشیم.
وی اضافه کرد: در بسیاری از کشورها به طور متوسط بیش از 50 درصد مردم بیش از 50 دقیقه ورزش را انجام می‌دهند که آثار آن در سلامتی پیشگیری از بیماری به طور کامل احساس می‌شود.
استاندار گلستان بیان کرد: حوزه ورزش جایی است که می‌تواند در حوزه اقتصاد و سلامت و حتی در حوزه دیپلماسی جهانی کمک‌رسان باشد.
هاشمی گفت: در چهار سال گذشته که در وزارت ورزش و جوانان فعالیت کردم دیدم که ورزش چه میزان در کشور موثر است اما ما نباید به طور کامل به دولت اتکا کنیم و باید بخش‌های خصوصی و خیران را وارد عرصه ورزش کنیم.
وی تاکید کرد: گلستان با اقوام و اقلیم مختلف تحت لوای فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهور و در سطح استانی با هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان گلستان از وضعیت امنیتی و وحدت مثال‌زدنی برخوردار است و در این شرایط توجه به ورزش می‌تواند این وحدت و امنیت را افزایش دهد.
استاندار گلستان گفت: من از خودم انتظار دارم که نباید در ورزش استان پروژه نیمه تمام طی سه سال آینده داشته باشیم و باید شرایط را فراهم کنیم که بودجه و انرژی به سمت ورزش و توجه به قهرمانان برود.
هاشمی تاکید کرد: ورزش استان تنها سوارکاری و والیبال نیست بلکه در رشته‌های مختلفی مثل کبدی، کشتی، بسکتبال و ورزش‌های رزمی می توانیم صاحب نام باشیم.
وی اضافه کرد: من با دیدن جزیره آشوراده افسوس خوردم که چرا نتوانستیم بزرگترین پایگاه قایقرانی را در استان گلستان نداشته باشیم.
استاندار گلستان بیان کرد: باید تلاش کنیم حتی استعداد یک روستا را نتوانیم کشف کنیم و باید به این توجه کنیم که پس از پایان مسئولیت توانستیم استعداد یک جوان را کشف کرده و به جامعه ورزش معرفی کرده است.
هاشمی بیان کرد: مسئولان هیات‌ها فقط این جایگاه را اشغال نکرده و به سمتی بروند که رشته‌های ورزشی را توسعه داده و بخش خصوصی را وارد عرصه حمایت از ورزش کنند.
وی از ائمه جمعه و فرمانداران خواست با اقدام جمعی در راستای توسعه ورزش و ورود خیران به عرصه ورزش تلا کنند و گفت: همدلی و هماهنگی یکی از مهمترین راه های توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است.

استاندار گلستان گفت: وزیر ورزش و جوانان قول دادند که کمتر از یک ماه دیگر به استان گلستان سفر کنند و همه فدراسیون ها به من قول دادند توجه ویژه تری را به استان گلستان داشته باشند.
هاشمی با انتقاد از نبود تیم لیگ برتری فوتبال در استان گلستان گفت: چرا استان گلستان نباید تیم فوتبال در لیگ‌های برتر و یا دسته یک داشته باشد و باید این موضوع را در یک وحدت همگانی برطرف کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 2 آبان 96، کد مطلب: 13960802000784:www.golestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین