پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دو فروند بالگرد، در ایام منتهی به اربعین حسینی در مرز شلمچه در حوزه سلامت خدمات رسانی می کنند.

شعار سال: علیرضا آموزنده با بیان اینکه در اربعین پارسال، ۳۳ هزار نفر در مرز شلمچه ویزیت شدند، اظهار کرد: امسال کار خدمات رسانی درمانی و بهداشتی به زائران اربعین در مرز شلمچه را زودتر از سال قبل آغاز می کنیم.

آموزنده با اشاره به آغاز ۱۰ روزه خدمات نیروهای دانشکده علوم پزشکی در مرز شلمچه تصریح کرد: همچنین دو فروند بالگرد در ایام یاد شده در مرز شلمچه خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خدمات مامایی در مرز شلمچه را نسبت به سال قبل بیشتر کرده ایم، گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس را نیز به صورت آماده‌باش در اختیار داریم.

آموزنده، صدور رایگان کارت تندرستی برای خادمان مواکب را یادآور شد و افزود: کلرزنی و کلرسنجی آب در مرز شلمچه به صورت روزانه انجام می‌شود و تیم‌های دو نفره دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت شبانه‌روزی سلامت آب و غذا را در این مرز بررسی می‌کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 آبان 96 ، کد مطلب: 4127700 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین