پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
مدیرکل محیط زیست خوزستان با اشاره به موضوع صدور رأی بدوی دادگاه برای مدیرعامل شرکت نفتی آلوده کننده هورالعظیم، گفت: این موضوع در مرحله بدوی است و ما در این مرحله اصلا اجازه نداریم که مسئله را رسانه‌ایی کنیم.

شعار سال: احمدرضا لاهیجان‌زاده در اهواز با اشاره به موضوع صدور رأی بدوی دادگاه برای مدیرعامل شرکت نفتی آلوده کننده هورالعظیم اظهار داشت: این موضوع در مرحله بدوی است و ما در این مرحله اصلا اجازه نداریم که مسئله را رسانه‌ایی کنیم و نباید در این مرحله مصاحبه کرد.

چندی پیش رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشت‌آزادگان از صدور رأی بدوی دادگاه برای مدیرعامل یکی از شرکت‌های نفتی آلوده‌کننده هورالعظیم خبرداد.

در این مصاحبه آمده است که حدود سه سال پیش، یکی از شرکت‌های نفتی فعال در تالاب هورالعظیم که در حوزه استحفاظی اداره محیط زیست دشت آزادگان قرار داشت، با حفاری غیراصولی خود موجب آلودگی تالاب و تلفات شماری از آبزیان شد که اوایل سال گذشته به علت ایجاد این آلودگی از این شرکت نفتی شکایت شد و پرونده قضایی تشکیل که بررسی ابعاد این پرونده طول کشید و اکنون در مرحله اول، دادگاه بدوی مدیرعامل این شرکت نفتی را محکوم به جزای نقدی 100 میلیون ریالی و جمع‌آوری این آلودگی‌ها از تالاب کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 1558626 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین