پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری کرمان اظهار کرد: به فریاد زنان آسیب دیده برسید.

شعار سال: " زهرا السادات حسینی" هفتم آبان ماه در همایش هم اندیشی و تعال سازمان محیط زیست با سازمان های مردم نهاد زیست محیطی و سرمایه های اجتماعی استان کرمان با بیان این مطلب که ما از محیط زیست جدا نیستیم، گفت: باید نگرش و بینش علمی و ساختاری را برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فراهم کنیم.

وی با طرح سوالاتی مبنی براینکه آیا همایش هایی که برگزار شده است، خروجی لازم را داشته است و آیا آسیب های اجتماعی را کاهش داده است؟ اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان شاه کلید نجات کشور را در اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: شعار دیگر کافی است و باید عمل کنیم، ما باید آسیب شناسی و نیاز سنجی هر محله و روستا را انجام دهیم و سپس برنامه ریزی با صاحب نظران و نخبگان صورت پذیرد.

وی با بیان این مطلب که ژاپن در عمل نه با شعار مرگ بر آمریکا گفت،عنوان کرد: به طور مثال؛ تلفن پاناسونیک ژاپنی روی میز رییس جمهور آمریکا به معنای واقعی مرگ بر آمریکاست.

حسینی مشکل ایرانیان را عدم همراهی، هم فکری و انجام کارگروهی دانست و مطرح کرد: ایده پرداز یک کارآفرین می باشد، همجنین برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان یک ایده و طرح خوب داشته باشیم و از ابتدا ایده تجارت سازی شود.

وی بیان کرد: زنان نیمی از سرمایه اجتماعی هستند که باید به مطالبات و نیازهای آن ها توجه شود که این گره توسط مسئولان باز می شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استنداری کرمان ادامه داد: امروزه تکنولوژی حرف اول را می زند و بنابراین باید نگاهمان علمی و به روز شود، ضمن آنکه جایگاهی برای اشتغال بانوان فارغ التحصیل ایجاد کنیم.

وی مطرح کرد: ما باید در زمینه ایجاد اشتغال های سبز به افراد کار آفرین در سازمان های مردم نهاد بها دهیم، همچنین باید ترویج و توسعه کارآفرینی را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

حسینی از نرخ بالای مشارکت زنان کرمانی در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته یک سرمایه گذار تهرانی دعوت کردیم که برای 2 هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه به فریاد زنان آسیب دیده برسید، عنوان کرد: وحدت، همراهی، آسیب شناسی، برنامه ریزی مطابق نیاز تحصیل کردگان، نیاز سنجی، توجه به سرمایه های اجتماعی، تقویت مشارکت، افزایش مهارت ها، تجاری سازی ایده ها و توجه به بازار از رموز موفقیت می باشند.س

ایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 7 آبان 96، کد مطلب: 968-3414-5 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین