پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
معاون آموزش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس سند چشم انداز تا سال ۱۴۰۴ باید ۲۰ هزار مگاوات برق از منابع تجدید پذیر تولید شود.

شعارسال: برات قبادیان که در همایش بین المللی انرژی های تجدیدپذیر سخن می گفت ، تامین انرژی را یکی از 15 چالش جامعه بشری در مسیر توسعه پایدار اعلام کرد.

قبادیان افزود: در سال 2015 میلادی 286 میلیارد دلار در حوزه انرژی های تجدیدپذیر جهان سرمایه گذاری شده است که نشان می دهد ما با توجه به عقب ماندگی ها در این عرصه با شتاب بیشتری حرکت کنیم .

وی ادامه داد : پیش بینی می شود تا سال 2035 میلادی یک و نیم میلیارد نفر به جمعیت جهان اضافه شود اما برای تامین انرژی دنیا نمی توان به منابع فسیلی که هم آلاینده و هم پایان پذیر است ، متکی بود.

قبادیان اضافه کرد: زیرمجموعه های وزارت صمت از جمله سازمان ایدرو می تواند در زمینه توسعه فناوری و علوم مورد نیاز در تامین این شیوه نوین انرژی در کنار انجمن انرژی های تجدیدپذیر و وزارت نیرو باشد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداو سیما، تاریخ انتشار: 9آبان1396، کدخبر: 1876360: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین