پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در پاسخ به رفتار ناشایست آمریکائی‌ها در موضوع برجام، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

شعار سال: حسین امیری‌خامکانی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان کوهبنان اظهارداشت: استان کرمان در اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور پیشگام است.

وی با اشاره به اینکه امروز تامین معیشت مردم از دغدغه‌های نظام اسلامی است گفت: در این زمینه ایجاد اشتغال‌های خرد و کوچک مورد اهمیت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به بدعهدی آمریکا در اجرای برجام افزود: در پاسخ به رفتار ناشایست آمریکائی‌ها در موضوع برجام، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه برای آن‌که واحدهای تولیدی جان بگیرند باید تولیدات داخلی را مصرف کنیم خاطرنشان کرد: استفاده از تولیدات داخلی به اشتغال کشور کمک می‌کند.

امیری با اشاره به اینکه کیفیت و قیمت کالاهای تولیدی در رقابت بسیار مهم است گفت: شهرستان کوهبنان حدود 22 هزار نفر جمعیت دارد و یک شهرستان بکر با همه زیرساخت‌های لازم است.

وی با بیان اینکه شهرستان کرمان برای سرمایه‌گذاری فرصت بسیار خوبی است افزود: اگر به کمک یکدیگر ظرفیت‌های منطقه را شناسایی کنیم در برنامه‌ریزی‌ها بهتر اقدام می‌شود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کد مطلب: 1561249 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین