پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گلستان گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‎ای آموزش و پرورش استان گلستان است و باید زیرساخت‎های توسعه‎ آموزش و پرورش در استان مهیا شود.

شعار سال: حسین پیش‌قدم پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: امید داریم در جلسه بعدی نسبت به توسعه بخش خصوصی و غیردولتی نیز آموزش و پرورش گزارش دهند تا بدانیم تا چه میزانی توانستیم در این بخش برون‌سپاری کنیم.

وی گفت: آموزشها و مهدکودکها و مدارس غیرانتفاعی میتوانند به بخشهای خصوصی واگذار شود و رشد استان باید به سمت بخشهای خصوصی و غیردولتی برود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گلستان تاکید کرد: دو هزار و 500 کلاس در استان نیاز به بازسازی دارد و به همین میزان نیاز به مقاومسازی دارند و بخش خصوصی میتواند در این مسیر با برون‌سپاری به آموزش و پرورش کمک کند.

وی تصریح کرد: امکان‌پذیر نیست در یک سال در استان گلستان 45 هزار هنرستان بسازیم و ناگزیر هستیم به سمت برون‌سپاری در بحث آموزش و پرورش برویم.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گلستان با بیان اینکه باید نسبت به مسائل آموزشی باید آینده‌نگری داشته باشیم، افزود: باید برای افرادی که آموزش میدهیم اعتبارات و تسهیلاتی قائل شویم که در مسیر آموزشی بتوانند اشتغال ایجاد کنند.

پیش‌قدم با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در آموزش و پرورش باید مشخص شود، افزود: چرا آموزش و پرورش در حوزه اقتصاد مقاومتی نباید برنامه داشته و به استانها ابلاغ شود و این گلایهای است که نسبت به آموزش و پرورش وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان گلستان گفت: در سال آینده نظام درآمد استان به سمت بزرگ شدن میرود و نخستین بخش آن الحاق آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان گلستان واگذار میشود.

پیش‌قدم با بیان اینکه بیش از 280 میلیارد تومان هزینه اعتباری استان گلستان در حال حاضر است، افزود: 450 میلیارد تومان اعتبارات هزینهای آموزش و پرورش استان گلستان است، باید زیرساختهای توسعه آموزش و پرورش در استان گلستان در جلسات متعددی بررسی شود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 آبان 96، کد مطلب: 1561112 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کوشا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
0
0
امیدواریم این بودجه صرفا هزینه ی آموزش و ((پرورش)) بشه و شاهد اختلاسای بیشتر نباشیم.الف م
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین