پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۱۰۰ هزار زائر بدون ویزا در مرز مهران به شهرهای خود بازگشته اند.

شعارسال: سردار نورعلی یاری اظهار داشت:هم اکنون جاده های ایلام منتهی به مرز مهران از ترافیک روانی برخوردار است و تردد زائران در خروج از مرز و ورود به کشور به صورت روان در جریان است.

وی با اشاره به اینکه موج بازگشت زائران در حال افزایش است، گفت: در جلسه فرماندهی قرارگاه مقدم اربعین حسینی(ع)تصمیمات کارشناسی برای بازگشت زائران از عتبات عالیات و تسهیل در نقل و انتقال آن ها اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:بر اساس تصمیمات گرفته شده و در صورت اوج گرفتن ورود زائران به کشور مسیر مهران ایلام و بلعکس ایلام ملکشاهی و مهران یک طرفه می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امسال از خروج زائران غیر مجاز و اتباع خارجی از مرز مهران جلوگیری شد، گفت:با راه اندازی گیت های کنترلی در ورودی های استان و شهرهای چرداول،سیروان،ایوان،ملکشاهی،دره شهر و دهلران و همچنین شهرستان مهران بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر که بدون همراه داشتن مدارک و مجوزهای لازم و یا اتباع خارجی بودند به شهرهایشان عودت داده شدند.

سردار یاری گفت:بر اساس آمارهای موجود از اول صفر تا پایان شب گذشته یک میلیون ۱۲۳ هزار و ۳۴۲ نفر نفر از مرز مهران تردد کرده اند که از این مجموع ۹۱۴ هزار و ۷۳۸ نفر از کشور خارج و ۲۰۸ هزار ۶۰۴ نفر نیز از این مرز وارد کشور شده اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16آبان1396، کدخبر: 4137050: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین