پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۱۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
شهردار جديد ورامين در مراسمي با حضور مهندس افشاني، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور و شماري از مسئولان و مقامات استاني و محلي معرفي شد.

شعار سال: در اين مراسم كه شمار زيادي از ورزشكاران، هنرمندان و خبرنگاران محلي نيز حضور داشتند، آيت‌الله محمودي امام جمعه ورامين با اهداي يك جلد كلام‌الله مجيد به مهندس حيدريان شهردار سابق ورامين از خدمات چهار سال و نه ماهه وي در اين پُست قدرداني كرد.
سپس حكم شهردار جديد ورامين توسط معاون وزير كشور به حسين دهقان شهردار جديد اين شهر اهداء شد.
معاون وزير كشور هنگام اهداي حكم شهردار جديد گفت: شهرداري اداره كاريابي نيست و شهردار بايد به توسعه زيرساخت‌ها و بناهاي شهري توجه و دقت كافي داشته باشند.
مهندس افشاني افزود: يك بخش عمده كار شهرداري، اجراي پروژه‌هاي زيرساختي است و شهردار بايد براي محكم اجراشدن زيرساخت‌ها از بكارگيري افراد بي‌تخصص و بيكار، آن هم از روي دلسوزي پرهيز كند، زيرا بكارگيري افراد بي‌تخصص خدمت به شهر محسوب نمي‌شود.
در اين جلسه همچنين مديركل دفتر شهري و روستايي استانداري تهران گفت:‌ جلوگيري از ساخت و سازهاي بي‌رويه و نظارت دقيق بر چگونگي ساخت و سازها از وظايف عمده شهرداري است كه بايد در اين دوره به آن همت بيشتري نشان داده شود.
همچنين آيت‌الله محمودي امام جمعه و دكتر محمدرضا يوسفي فرماندار ورامين در سخناني كوتاه خواستار جديت بيشتر شهردار جديد در توسعه امور شهري ورامين شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه اطلاعات، تاریخ انتشار 20 آبان 96، شماره: 26864


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین