پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
دبیرکل سازمان ملل متحد بار دیگر از سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی انتقاد کرد و متذکر شد، نزدیک به نیم قرن است که فلسطینی‌ها امید خود را از دست می‌دهند.

شعار سال: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اتهام‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، که «بان کی‌مون» را به ترغیب کننده تروریسم خوانده است را رد کرد و گفت: «هیچ چیز، هیچ چیز تروریسم را توجیه نمی‌کند».

«استفان دوگاریک» افزود: «بان کی‌مون همچنان بر سر حرف خود درباره انتقاد از اقدامات اسرائیل در توسعه شهرک‌سازی در کرانه باختری است که روز سه‌شنبه در شورای امنیت سازمان ملل ایراد کرد

این سخنگو گفت: «بان کی‌مون می‌گوید که بعد از نزدیک به 50 سال از اشغالگری و ده‌ها سال انتظار برای توافق اوسلو، فلسطینیان و به‌ویژه جوانان فلسطینی امید خود را از دست می‌دهند».

دوگاریک گفت: «برخی‌ها دبیرکل را به توجیه تروریسم متهم می‌کنند و این اتهام از واقعیت به دور است. فلسطینیان و اسرائیلی‌ها باید بدانند که وضعیت کنونی نمی‌تواند ادامه یابد».

طبق این گزارش، بان کی‌مون، سه‌شنبه گذشته در انتقاد از سیاست‌های شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی، گفته است این سیاست‌ها موجب سرخوردگی مردم فلسطین شده است.

در پی این انتقاد بان کی‌مون، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی دبیرکل سازمان ملل متحد را به ترغیب تروریسم متهم کرد و گفت: «اظهارات دبیرکل سازمان ملل تروریسم را توجیه می‌کند. هیچ توجیهی برای تروریسم وجود ندارد. قاتلان فلسطینی نمی‌خواهند دولتی ایجاد کنند نه اینکه دولتی تشکیل دهند».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار 8 بهمن 1394، کد مطلب: 984367: www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین