پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
«صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که حمله موشکی به ریاض و فراتر از ریاض برای مواجهه با ظلم و ستم سعودی بوده و کاملا طبیعی است.

شعارسال:«صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که حمله موشکی به ریاض و فراتر از ریاض برای مواجهه با ظلم و ستم سعودی بوده و کاملا طبیعی است.

به نقل از المنار، «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که حمله موشکی به ریاض و فراتر از ریاض برای مواجهه با ظلم و ستم سعودی بوده و کاملا طبیعی است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: پس از سه سال از محاصره یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی، امروز مردم یمن قدرتمندتر از هر زمان دیگری ظاهر شدند.

وی ادامه داد: تنها گزینه مناسب و صحیح پیش روی سعودیها متوقف ساختن جنگ و رفع محاصره از ملت یمن است. همه گزینه ها برای مواجهه با دشمن سعودی روی میز است.

این مقام یمنی در ادامه با اشاره به دشمنی های عربستان سعودی با لبنان گفت: علت اصلی دشمنی عربستان با لبنان، مواضع بیروت در قبال رژیم صهیونیستی است.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22آبان 96،کدخبر: 4142949، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین