پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۷۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گفت.باهمکاری سازمان "ایدرو" مناطق کمتر توسعه یافته استان را توسعه و ترویج خواهیم داد.

شعار سال: رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گفت.باهمکاری سازمان ایدرو مناطق کمتر توسعه یافته استان را توسعه و ترویج خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد،داریوش دیودیده صبح امروز به همراه معاونین خود از مرکز تحقیقات صنعتی گیاهان دارویی دکتر جعفری بازدید کرد.

گفتنی است هدف از این بازدید، بررسی وضعیت فعلی این مرکز از نگاه صنعتی بوده است.

داریوش دیودیده بیان کرد: سازمان صنعت،معدن و تجارت نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه استان دارد و در این راستا بزودی از سازمان ایدرو دعوت خواهد کرد.

دیودیده افزود: باتوجه به توانمندی هایی که کارشناسان سازمان ایدرو در بخش صنعت دارند، اصرار داریم که به استان کهگیلویه وبویراحمد بیایند.

رییس صنعت،معدن و تجارت در ادامه ابراز کرد: مرکز تحقیقات صنعتی گیاهان دارویی با توجه به نوع خدمات خود به شهروندان،جز آن دسته از طرح هایی است که نیاز به توسعه صنعتی دارد و ما هم به طرق قانونی از نگاه صنعتی و اقتصادی به ان کمک می کنیم.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از گونه های گیاهی است، پس حرف های زیادی برای گفتن دارد، بنابراین ما تلاشمان براین است که با توسعه صنعت گیاهان دارویی در کشور قطب شویم.

دیودیده در پایان گفت اظهار داشت: از صنف عطاری استان توصیه می کنیم به جهت اطمینان بیشتر مصرف کنندگان، آموزش های لازم را در زمینه شناخت کافی گیاهان دارویی بگذرانند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 21 آبان 96، کد مطلب: 103631: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین