پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از تاکید اعضای این کمیسیون بر لزوم تخصیص کامل بودجه پنج درصدی دفاعی کشور خبر داد.

شعارسال: سیدحسین نقوی‌حسینی در تشریح نشست امروز (30آبان‌ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: محور مقاومت در مسیر مقابله با عوامل ناامن‌ساز از جمله تروریسم و داعش، نشان‌دهنده اقتدار نیروهای جهان اسلام در مقابل توطئه‌های دشمنان است. حمایت از نیروهای مسلح یک ضرورت است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مسولین اعتبارات و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه امروز حضور داشتند، تصریح کرد: بر این اساس، مروری بر تکالیف قانونی دولت در قبال نیروهای مسلح مطابق احکام بودجه و احکام مصوبات قانونی از جمله مصوبه اقدام متقابل نقض عهد آمریکا صورت گرفت. همچنین سردار اسحاقی توضیحاتی ارائه کرد مبنی بر اینکه چه مبالغی تاکنون تخصیص یافته و چه مبالغی هنوز پرداخت نشده و نیازها و ضرورت‌ها در چه حوزه‌هایی است.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: جمع‌بندی جلسه این شد که با توجه به تهدیدات موجود علیه جمهوری اسلامی و ضرورت آمادگی کافی برای دفاع از امنیت کشور، حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح باید در اولویت بودجه کشور باشد و سازمان برنامه و بودجه توجه ویژه‌ای به تامین اعتبارات در قانون داشته باشد و پنج درصد بودجه دفاعی به‌طور کامل و صد درصد تامین و به طور قطعی دولت اقدام کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دفاع مقدس ، تاریخ انتشار: ۳۰ آبان 1396 ، کدخبر: 267366 ، www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین