پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم رشد در استان٬ گفت: برگزاری جشنواره فیلم رشد کمک شایانی به جریان تعلیم و تربیت خراسان شمالی می‌کند.

شعار سال: حسین فرخنده اظهار داشت: جشنواره فلیم رشد٬ بزرگترین رویدار هنری کشور در زمینه تعلیم و تربیت است و در این زمینه تهیه کنندگان سعی می‌کنند با مطالعه و تحقیق به اهداف این جشنواره برسند.

وی با بیان این‌که باید در حوزه تعلیم و تربیت فراتر از رسانه‌های سنتی حرکت کنیم افزود: باید به گسترش دامنه تعلیم و تربیت بیندیشیم چراکه برگزاری جشنواره فیلم رشد سبب پیوند دانش‌آموزان با سینما می‌شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی تصریح کرد: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام توان و امکانات با آموزش و پرورش در راستای برگزاری چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد همکاری خواهد کرد‌. همچنین آموزش و پرورش باید از ظرفیت‌ انجمن سینما‌های جوان و سالن‌های اکران٬ نهایت استفاده را برای رشد فکری جوانان و دانش‌آموزان ببرد.

فرخنده ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره فیلم رشد، انتقال مفاهیم است و باید فیلم‌هایی را که برای مدارس انتخاب می‌کنیم باید هدفمند و مدیریت شده باشد. چراکه مفاهیم فلیم‌های جشنواره الگویی برای زندگی دانش‌آموزان خواهد بود‌.

وی در خصوص دیگر اهداف این جشنواره بیان داشت: برگزاری این جشنواره باید در شناسایی و معرفی دانش‌آموزان و فرهنگیان هنرمند موثر باشد چراکه بسیاری از مشکلات آموزشی خراسان شمالی با سایر استان‌ها متفاوت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اضافه کرد: امید است استقبال دانش‌آموزان از این جشنواره به حداکثریت خود برسد و پس از آن عرصه برای اظهار‌نظر، پرسش‌گری و انتقاد دانش‌آموزان در ارتباط با فیلم فراهم شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 1581754: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
United States of America
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
طرح خوبیه وبه خلاقیت و شکوفایی دانش اموزا کمک شایانی میکنه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین