پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
معاون امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت نان در حال حاضر در استان وجود ندارد.

شعار سال: محمود دلپسند در آئین گشایش هشتمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته اظهار داشت: قیمت نان فعلا در استان خراسان شمالی تغییری نیافته و در برنامه عملیاتی استان نیست٬ بنابراین قیمت نان در تمام شهرهای استان خراسان شمالی٬ همان نرخ قبلی است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کشاورزی و ماشین‌آلات وابسته در استان افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به حل چالش‌های بزرگی مثل بحران آب، اشتغالزایی، افزایش بهره‌وری و رقابت‌پذیری تولیدات استان کمک کند.

معاون امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در سایه برپایی این نمایشگاه‌ها دستاوردهای جدیدی برای بخش کشاورزی به ارمغان خواهد آمد و انتظار می‌رود با گسترش کاربرد فناوری‌های نوین در عرصه کشاورزی، هم افزایش بهره‌وری را شاهد باشیم و هم تولیدات ما قابلیت رقابت پذیری در بازارهای داخلی و صادراتی را پیدا کند.

وی توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی را از زمینه‌های ورود سرمایه گذاران برشمرد و از آن به عنوان موتور محرک این بخش و تکمیل کننده زنجیره ارزش افزوده یاد کرد و گفت: امسال 560 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی با نرخ چهار تا شش درصد برای اشتغال‌زایی در روستاها و شهرهای کوچک خراسان شمالی اختصاص یافته است.

هشتمین نمایشگاه کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در 74غرفه درمحل دائمی نمایشگاه های خراسان شمالی در بجنورد برپا است و تا پنج آذرماه جاری از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 2 آذر 96، کد مطلب: 1581826: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
United States
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
560 میلیاد تومن رقم خوبی برای استارت کسب کار در استان هست ولی باید بیشتر و بیشتر بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین